- Головна
-
Редакційна
колегія -
Інструкції
авторам -
Етика,
Авторське право
Ukrainian Food Journal публікує оригінальні наукові (дослідницькі) статті, короткі повідомлення, оглядові статті, новини та огляди літератури з усіх аспектів харчової науки, техніки, інженерії, харчування, хімії, економіки та управління.
Результати досліджень, представлені в журналі, повинні бути новими, мати чіткий зв'язок з харчовою наукою і представляти спільний інтерес для міжнародного наукового співтовариства.
Тематика публікацій
Харчова інженерія
Харчова хімія
Мікробіологія, біотехнологія
Властивості харчових продуктів
Якість та безпека харчових продуктів
Процеси та обладнання харчових виробництв
Економіка підприємств харчової, переробної та біотехнологічної промисловості
Автоматизація процесів
Упаковка
Нанотехнології
Періодичність журналу - 4 номери на рік (березень, червень, вересень, грудень).
Рецензія рукопису статті
Всі наукові статті, представлені для публікації в «Ukrainian Food Journal» проходять «Подвійне сліпе рецензування» (рецензент не знає автора статті, і, відповідно, автор не знає рецензента) принаймні двома вченими, призначених редакційною колегією: один є членом редколегії і один незалежний учений.
Зазвичай час рецензування складає 2-4 місяці.
Авторське право
Автори статей гарантують, що робота не є порушенням будь-яких існуючих авторських прав, та відшкодовують видавцю порушення даної гарантії. Опубліковані матеріали є правовою власністю видавця «Ukrainian Food Journal», якщо не узгоджено інше.
Головний редактор Олена Стабнікова, д-р., проф., Національний університет харчових технологій, Київ, Україна ORCID: 0000-0003-4156-3021 * Примітки: Головний редактор у 2015-2019 роках - д-р, проф. Валерій Манк (Національний університет харчових технологій, Київ, Україна) Головний редактор у 2019-2021 роках - д-р, проф. Володимир Іванов (Національний університет харчових технологій, Київ, Україна)
Редакційна колегія Агота Гедре Райшене, д-р., Литовський інститут аграрної економіки, Литва Олексій Губеня (відповідальний секретар), канд. техн. наук, доц., Національний університет харчових технологій, Україна. |
Вимоги до статті
1. Загальні вимоги
1.1 | Мова статті - англійська |
1.2 | Стаття повинна прямо стосуватися харчової науки |
1.3 |
Стаття має бути цікавою для світової наукової спільноти. Редакція не розглядає статті, які представляють інтерес лише для вчених певної країни. |
1.4 |
Стаття має бути дослідницькою. У статті мають відображатися результати наукових досліджень та їх пояснення. |
1.5 |
У статті мають бути проаналізовані напрацювання вчених з усього світу. На основі аналізу сучасних статей із англомовних журналів має бути доведена актуальність теми у світі, визначені питання, які потребують вирішення, сформульовані мета і задачі досліджень. |
1.6 |
Результати дослідень мають бути обгрунтовані, пояснені та порівняні із результатами інших авторів з усього світу. |
1.7 | Типи статей, які журнал не публікує: Редакція критично ставиться до: - «типових» статей, наприклад, додавання до відомого продукту добавки та визначення зміни ряду типових властивостей. |
2. Оформлення статті
2.1 | Формат сторінки |
А4 |
2.2 |
Шрифт всіх елементів статті |
Times new Roman, |
2.3 |
Вимоги до таблиць |
Розмір шрифту – лише 14. |
2.4 |
Ілюстрації |
Рисунки виконуються у графічних редакторах. Всі елементи рисунку (типи, товщина і колір ліній, шрифт текстів та ін.) мають вільно редагуватись у наявному програмному забезпеченні (наприклад, Corel, Autocad та ін). Оригінальні файли рисунків мають бути надіслані у редакцію. Рисунки у растрових форматах (bmp, gif, jpeg, tif) або у форматі pdf не можуть вільно редагуватись і не приймаються до розгляду. Використання сканованих рисунків і знімків з екрану не допустимо. |
2.5 |
Рекомендації до діаграм і графіків Excel |
Шрифт – Arial 9, прямий, жирний. Нумерація кривих – курсив. |
3. Розмір статті
3.1 | Мінімальний розмір оригінальної дослідницької статті |
10 сторінок без врахування анотацій і списку літератури |
3.2 |
Оглядова стаття |
Зазвичай оглядові статті великі за обсягом, і складають понад 25 сторінок (без врахування списку літератури). |
4. Структура статті. Обов’язкові розділи статті.
4.1 | Вступ |
У Вступі потрібно лаконічно описати наукову проблему, навести аналіз світових напрацювань за тематикою досліджень, встановити невирішені питання, сформулювати мету і завдання досліджень. |
4.2 |
Матеріали і методи
|
4.2.1. Рекомендовані підрозділи: 4.2.2.Цей розділ потрібно представити у вигляді детальної інструкції так, щоб будь який вчений світу міг повторити Ваші дослідження та отримати аналогічні результати. |
4.3 |
Результати і обговорення |
4.3.1.Доцільно виділити окремі підрозділи. |
4.4 |
Висновки |
Рекомендується наводити пронумеровані висновки (як в авторефераті). |
*За необхідності можна додавати інші розділи та розділяти наявні на підрозділи
5. Список літератури
5.1. | Не можна (!) посилатись на національні стандарти, технічні умови, підручники, конспекти лекцій, лабораторні практикуми та іншу ненаукову літературу. |
||||||
5.2 |
Не можна посилатись на дисертації та автореферати. |
||||||
5.3. |
Посилання на патенти доцільно не виносити в список літератури, а робити у тексті статті, вказавши лише номер та назву патенту. |
||||||
Правила оформлення списку літератури |
|||||||
5.4. |
Оформлення посилань у тексті статі:
Приклад цитування у тексті: It is known (Bazopol et al., 2006; Kuievda, 2020), the product yield depends on temperature, but, there are some exceptions (Arych, 2019). |
||||||
5.6 |
Всі елементи джерела у списку літератури розділяються лише комами. Всі слова у назві журналу або книги - з великої літери. Назва журналу або книги дається повна. |
||||||
5.7 |
Вказуються прізвище та ініціали всіх (!) авторів. Ініціали пишуться після прізвища, скорочено. |
||||||
5.8 |
Посилання на статтю: |
||||||
5.9 | Посилання на книгу: Автори (рік), Назва книги (курсивом), Видавництво, Місто. Приклад: Wen-Ching Yang (2003), Handbook of fluidization and fluid-particle systems, Marcel Dekker, New York. |
||||||
5.10 |
Розділ книги у редагованій книзі: |
||||||
Тези доповідей або стаття у збірнику конфеернції: |
|||||||
5.11 |
Посилання на електронний ресурс: |
||||||
5.12 |
Список літератури оформлюється лише латиницею. |
6. Оформлення анотації
Просимо звернути увагу, що анотація – це не доповнення до статті, а повністю окремий текстовий документ, у якому лаконічно представлені результати досліджень без посилання на статтю.
6.1. |
Анотація розділяється на розділи аналогічно статті: |
6.2. |
Розміри підрозділів анотації (без винятків): |
6.3. |
Вміст підрозділів анотації |
6.4. |
Анотація має бути максимально інформативною. Не рекомендується використовувати «воду» («...отже, таким чином, на основі проведених експериментальних та аналітичних досліджень нами було встановлено…»), без цих слів суть анотації не зміниться, а лаконічність, інформативність, конкретність підвищиться. |
6.5. |
У анотації не можна посилатись на статтю ("У статті наведено"). Всі твердження мають бути зрозумілими із анотації. Не можна обмежуватися констатацією наявності результату у статті. Кожний результат потрібно лаконічно описати у анотації. |
6.6. |
Потенційний читач має знайти головну інформацію, не звертаючись до статті. |
7. Стаття оформлюється у одному файлі у такій послідовності:
7.1. Назва
7.2. Автори (вказується лише повне ім’я (без по-батькові) і прізвище, наприклад «Денис Озерянко»)
7.3. Організація
7.4. Анотація
7.5. Ключові слова
(пункти 1-5 виконати спочатку англійською мовою, а потім – українською).
7.6. Текст статті
7.7. Інформація про авторів:
повне ім’я, по-батькові і прізвище,
посада,
організація,
телефон (бажано з вайбером),
електронна адреса.
7.7. Контактні дані (ПІП, телефон (вайбер), електронна адреса) відповідального автора
Просимо не ігнорувати вимоги до оформлення.
Статті, у яких не виконані вимоги до оформлення, не розглядаються і не приймаються до повторного розгляду протягом року.
Стаття надсилається за електронною адресою:
ufj_nuft@meta.ua
* Члени редакційної колегії не уповноважені коментувати редакційну політику, вимоги до оформлення статті та зауваження рецензентів.
* Редакційна колегія може незначно коригувати назву статті та її вміст без узгодження з авторами
* Спілкування редакції з авторами - лише електронною поштою
* Стаття ставиться в чергу на опублікування після остаточної згоди рецензентів
Ethics, privacy, copyright
Rules and regulations on academic ethics
The Editorial Office strictly follows all rules and regulations recommended for all academic and scientific journals by COPE - the Committee on Publication Ethics (the official web site: https://publicationethics.org/resources).
Inter alia, we would like to pay the attention of all our authors (especially potential ones) as well as the attention of all our reviewers to the following regulations of COPE which we treat as the most essential for our everyday activities
- All editors, from editor in chief to managing and guest editors, are responsible for guaranteeing all authors a reasonable balance between the freedom of expression on the one hand and academic integrity on the other
- At any point of time the authors of the already published articles have the right to request a retraction, publish an apology, clarification and/or correction. The managing editor is expected to support this intention of the authors, however, they may also request additional explanation before publishing such information.
- Editors are responsible for determining whether a potential submission really fits the journal’s scope and framework. The decision that the text does not fit either of them should be delivered directly to the author(s) together with the explanation why so and (optional) recommendation on alternative publication opportunities.
- Editors are responsible for explaining double-blind peer-review procedures to both authors and independent reviewers. All reviewers are supposed to get regular (at least once a year) email notifications with reminders and updates on the related rules and procedures
- Editors are responsible for annual revision of internal academic publishing rules and double-blind peer-review standards
- New editors do not have the right to reverse the decision of previously employed editors, the only exception being an external complaint filed regarding plagiarism or other academic misconduct.
- Editors are responsible for double confidentiality and proper encoding of all texts before they are being sent for blind review
- Articles containing criticism of previously published works (in this journal or elsewhere globally), encouraging scientific debate and/or presenting negative results should be treated equally to regular articles describing authors’ original results. Articles of this category should be also subject to standard double-blind peer-review.
- In case the editors have detected plagiarism and have sufficient evidence to prove it - they have the right, officially or independently, to contact the author’s employer, the Ministry of Education in the related country or other regulatory authority so that to report the case of plagiarism.
- If the case of plagiarism has been reported externally, the editors are expected to fully cooperate on it and provide all necessary evidence they have, with the only exception - the names of the blind reviewers involved in this case.
- Editors are seen as responsible for informing international databases and online libraries if there is a case of retraction. Editors, however, cannot be responsible for the timing of updates in the involved databases and libraries.
- This journal restrains from all advertising activities as such and concentrates on publishing activities. In exceptional cases advertisement can be published though. Published advertisement is supposed to be directly related to academic research, higher education and conferences within the scope of the journal.
- All situations presented as the conflict of interests should be resolved according to COPE regulations. In such situations editors (or publishers on their behalf) are expected to find a similar case among those described on the official site of the COPE and act accordingly.
Editorial privacy policy. GDPR compliance
Editorial Board and editorial office are strongly committed to maintain trustful relations with all authors and all reviewers.
In May 2018 we updated our internal rules and code of conduct so that to comply fully with the acting GDPR policies.
The core provisions of the editorial privacy policy are the following:
- Editors which are in direct communication with authors, current and/or potential, are responsible for keeping all personal data of the latter strictly confidential.
- The Editorial Board and the editorial office should not use any personal data provided by authors and reviewers for private purposes, including those of solely research/academic nature (customer survey or marketing research, for example)
- If the Board or the editorial office plans to conduct a survey among authors and/or reviewers, individuals participating in it must be informed in advance and must be asked for a signed permission.
- The Board and/or the editorial office is free to share personal information on the authors strictly in one case - when plagiarism has been detected and there is an ongoing formal investigation launched by a third party.
- Authors’ work affiliation and contact email are published on the introductory page of each article. This data is considered to be open-access. If an author objects to have their email published - they should inform the editorial office about this once their text has been approved for publishing (blind review results are available).
- Authors’ job affiliation is considered globally as being integral part of articles’ indexation in international databases, therefore, this sort of information is treated as open-source data and all authors are encouraged to provide their formal affiliation in the course of texts’ submission.
- The Editorial Board and the editorial office will never share personal contact information (telephone numbers, emails, skype name etc.) with any third parties, private or business.
- The minimum term of any personal data retention is 1 calendar year since the day of the first contact. The editors maintain the right to delete any personal data on the authors and/or reviewers earlier than 1 year if the text has not been approved for publication (reviewer is not cooperating with the editorial office anymore).
- If any individual has received an email from the editorial office due to technical error or human mistake (typo in an email address, for example), we ask them to delete this email as soon as possible and notify the sender as soon as possible.
- If you want all your personal data be deleted from our internal editorial records - please, contact our managing editor via email
Copyright and Open Access License
Authors submitting articles for publication warrant that the work is not an infringement of any existing copyright and will indemnify the publisher against any breach of such warranty. For ease of dissemination and to ensure proper policing of use, papers and contributions become the legal copyright of the publisher unless otherwise agreed.
The following license will apply to the article: CC BY
The CC BY license lets others distribute, remix, tweak, and build upon your work, even commercially, as long as they credit you for the original creation. This is the most accommodating of licenses offered. Recommended for maximum dissemination and use of licensed materials.
The publisher will apply the Creative Commons Attribution Works 3.0 Unported License (CC-BY) to the Article for the purposes of publication in the journal on an Open Access basis. For further information, see the Open access options page. The full details of the license are available at:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/legalcode